Medewerkers

Management team van de Ichthusschool

Meester Eric van Nieuwkerk (links), Jaco Vink (midden) en juf Marja van Wijngaarden (rechts) vormen met elkaar het managementteam van de Ichthusschool.

Intern begeleiders van de Ichthusschool.

Juf Lisette de Groot (links) is intern begeleidster van groep 4-8. Zij werkt op dinsdag en vrijdag. Juf Mariska van der Wal (rechts) is intern begeleidster van de groepen 1-3. Zij werkt 8 uur in de week op wisselende momenten. Juf Mariska is ook bovenschools ib'er voor alle 8 de PCPO scholen. Beiden zijn ook Kanjercoördinator.

Geertje de Groot

Geertje de Groot is administratief medewerkster van de Ichthusschool. Zij werkt op maandag om de week en elke woensdag.

Juf Henriëtte de Jong

Juf Henriëtte werkt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag in de Nemo groep

Juf Joëlle van Hove

Juf Joëlle werkt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag in de Zeepaardgroep.

Juf Marja van Wijngaarden

Juf Marja werkt op maandag, dinsdag en woensdag in de Goudvisgroep. Juf Marja is onderbouwcoördinator en lid van het managementteam.

Juf Gonny Bouter

Juf Gonny werkt op donderdag en vrijdag tot aan de voorjaarsvakantie in de Goudvisgroep. Juf Gonny werkt na de voorjaarsvakantie in de Guppygroep.

Juf Esther de Graaf

Juf Esther werkt na de voorjaarsvakantie op donderdag en vrijdag in de Goudvisgroep. Tot de voorjaarsvakantie werkt juf Esther in groep 4 naast juf Mieke op donderdag om de week en op vrijdag.

Juf Alinda Blonk

Juf Alinda werkt op maandag, dinsdag en vrijdag vanaf de voorjaarsvakantie in de Guppygroep.

Juf Jolanda Ernst

Juf Jolanda werkt op maandag, dinsdag en woensdag in groep 3.

Juf Lianne Versluis

Juf Lianne werkt op donderdag en vrijdag in groep 3.

Juf Mieke Saly

Juf Mieke werkt op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag om de week in groep 4. Juf Mieke is rekencoördinator.

Juf Esther de Graaf

Tot de voorjaarsvakantie werkt juf Esther in groep 4 naast juf Mieke op donderdag om de week en op vrijdag. Juf Esther werkt na de voorjaarsvakantie op donderdag en vrijdag in de Goudvisgroep.

Juf Hannah Kaai

Juf Hannah werkt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag in groep 5a.

Juf Harriet van Schoonhoven

Juf Harriet werkt op maandag, dinsdag en woensdag tot eind januari in groep 5b/6b. Daarna werkt juf Harriet op maandag en dinsdag om de week in groep 4 naast juf Mieke. Juf Harriet begeleidt stagiaires. Juf Harriet begeleidt op donderdag kinderen buiten de groep met Acadin en Levelwerk

Juf Heleen

Juf Heleen werkt op donderdag en vrijdag in groep 5b&6b.

Juf Martina Boersma

Juf Martina werkt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag in groep 6a. Juf Martina is samen met meester Pieter ICT coördinator van de Ichthusschool.

Meester Pieter Meijer

Meester Pieter werkt op maandag t/m vrijdag in groep 7a. Meester Pieter is samen met juf Martina ICT coördinator van de Ichthusschool.

Juf Froukje Bootsma

Juf Froukje werkt op maandag, dinsdag en woensdag in groep 7b.

Juf Nadine Huisman

Juf Nadine werkt op donderdag en vrijdag in groep 7b.

Meester Eric van Nieuwkerk

Meester Eric werkt op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag in groep 8. Meester Eric is bovenbouwcoördinator en lid van het managementteam

Meester Daniël van der Eijk

Meester Daniël werkt op vrijdag tot de herfstvakantie in groep 8.

Juf Eline Braal

Juf Eline Braal is leerkrachtondersteuner en werkt op maandag en dinsdag in groep 1 t/m 8.

Juf Jacqueline Molenaar

Juf Jacqueline is onderwijs assistent en werkt op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag in groep 3 t/m 8.

Juf Mirjam Kort

Juf Mirjam is onderwijs assistent en werkt op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag in groep 1-8.

Juf Rita de Viet

Juf Rita is met pensioen maar begeleidt stagiaires van de Pabo op de Ichthusschool en andere PCPO-scholen. Tevens is zij bereid om in te vallen in noodgevallen.

Juf Carla Spruit

Juf Carla is met pensioen en is bereid om in te vallen in noodgevallen.

Geerard Siereveld

Geerard is conciërge en werkt op maandag en donderdag en leest met groepjes kinderen.

Jaco Vink

Jaco Vink is directeur van de Ichthusschool en werkt op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.